Bron: Nielsen MAT P3 2021 in omzet

Drankjes als Aperol Spritz, Crodino en het grote aanbod aan Gin & Tonics zijn niet meer weg te denken! Het succes achter deze drankjes is dat ze echt een ervaring op zich zijn. En niet te vergeten hoge marges realiseren. De drankjes zitten in een groot wijnglas, met veel ijsklonten en garnering. Écht genieten dus! Naast drankjes die extra beleving creëren, wordt het kwalitatieve borrelen gedreven door het sterke aanbod binnen food. Er is volop keuze uit luxe borrelhapjes en uitgebreide borrelplanken.
Kortom, wij Nederlanders borrelen beter!
Bewust en gezond genieten, zonder concessies aan de smaakbeleving. Niet alleen in de biercategorie is dit booming. Juist ook in de borreldranken categorie. Er komen veel nieuwe non alcoholische alternatieven op de markt. Bijvoorbeeld The Duchess een non alcoholische Gin & Tonic, maar ook Fluere een kwalitatieve gin om zelf te mixen.
En domineert de categorie met zijn #1 positie. In de Nederlandse supermarkt worden er jaarlijks al bijna 6 miljoen flesjes Crodino verkocht. Crodino is klaar voor de horeca en introduceert een speciaal horeca pack met 75% meer volume! Ideaal voor een terrasdrank; zo past het in een groot wijnglas en is de prijspositionering heel interessant. Velen zien Crodino als het alcoholvrije zusje van Aperol Spritz!
Juist nu is de vraag groot naar écht genieten! In de horeca dus net dat beetje extra om dat terrasmoment écht speciaal te maken. Speel hierop in en verleid je gast te kiezen voor kwalitatieve drinks tijdens het borrelmoment. Voeg het gehele moment samen op de terraskaart, of als losse sectie op de menukaart, zodat ook de borrelplanken als warme broodjes het terras over gaan!
Noteer uw gegevens en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
076 888 3000 | www.abrandnewday.nl
Copyright 2022 Borrel&. Alle rechten voorbehouden.